Serviceaanvraag Profijt

Een service aanvraag melden


Profijt Meubel doet haar uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas kan het gebeuren dat je tegen een probleem aanloopt of een beschadiging of een defect aan een product hebt. We adviseren je dan zo snel mogelijk onderstaand serviceformulier in te vullen. Goed om te weten: Op al je aankopen zijn de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing, deze heb je bij aankoop van ons ontvangen.

Bekijk ook de veelgestelde vragen over producteigenschappen zoals plooivorming, pilling (bolletjes) en eigenschappen van zitcomforts:

Let op: Na je aanvraag krijg je altijd zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging. De inhoudelijke beoordeling kan door de situatie rond het Corona-virus langer duren dan normaal. Wij vragen hiervoor je begrip.

Klantgegevens


Persoonlijke informatie


Orderinformatie


Product informatie


Probleem type


Afbeeldingen


Heb je recht op garantie?


Heb je All in House Service afgesloten?
Indien je All in House Service hebt afgesloten, dan heb je recht op 5 jaar volledige garantie. Jouw service melding zal naar All in House B.V. gestuurd worden. All in House B.V. maakt dan een afspraak met je voor herstel. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.

Heb je geen All in House Service afgesloten?
Indien je geen All in House Service hebt afgesloten, dan is de 2 jaar volledige CBW garantie van toepassing tenzij anders op je koopovereenkomst is aangegeven. De winkel waar je jouw producten hebt gekocht, beoordeelt jouw servicemelding op basis van de toepasselijke garantie-voorwaarden. Je ontvangt vervolgens een ontvangstbevestiging, waarin de afhandeling van jouw servicemelding wordt aangegeven. Indien jouw serviceaanvraag gegrond is, kun je je conformeren aan de CBW productgarantie.