Service aanvraag

Een service aanvraag melden


Je hebt je aankoop gedaan bij een CBW-erkende woonwinkel. Op al je aankopen zijn de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing, deze heb je bij aankoop van ons ontvangen.
Profijt Meubel doet haar uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij proberen producten van kwaliteit voor een scherpe prijs te leveren. Helaas kan het gebeuren dat je tegen een probleem aanloopt of een beschadiging of een defect aan een product hebt.
We adviseren je dan zo snel mogelijk onderstaand serviceformulier in te vullen.

Tip: zo versnel je de oplossing van je servicemelding:

  1. Voeg duidelijke foto's toe bij voorkeur een foto van het product en 1 of 2 detailfoto's van het probleem (max. 1 Mb per foto)
  2. Beschrijf het probleem en de beschadigde plaats zo duidelijk mogelijk
  3. Selecteer de winkelvestiging waar de aankoop is gedaan

Bekijk ook de veelgestelde vragen over producteigenschappen zoals plooivorming, pilling (bolletjes) en eigenschappen van zitcomforts:

Klantgegevens


Persoonlijke informatie


Orderinformatie


Product informatie


Probleem type


Afbeeldingen


Heeft u recht op garantie?


Heb je All in House Service afgesloten?
Indien je All in House Service hebt afgesloten, dan heb je recht op 5 jaar volledige garantie. Jouw service melding zal naar All in House B.V. gestuurd worden. All in House B.V. maakt dan een afspraak met je voor herstel. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.

Heb je geen All in House Service afgesloten?
Indien je geen All in House Service hebt afgesloten, dan is de 2 jaar volledige CBW garantie van toepassing tenzij anders op je koopovereenkomst is aangegeven. De winkel waar je jouw producten hebt gekocht, beoordeelt jouw servicemelding op basis van de toepasselijke garantie-voorwaarden. Je ontvangt vervolgens een ontvangstbevestiging, waarin de afhandeling van jouw servicemelding wordt aangegeven. Indien jouw serviceaanvraag gegrond is, kun je je conformeren aan de CBW productgarantie.