Serviceaanvraag Profijt

Een service aanvraag melden


Corona update!

Op dit moment zijn al onze winkels gewoon geopend en telefonisch bereikbaar. Wel nemen onze winkels alle veiligheidsvoorschriften van het RIVM in acht. Toch kan het zijn dat door oorzaken buiten onze invloed leveringen op door u geplaatste orders langer oplopen dan wij zouden willen.

Vragen over service vindt u hier.

Alle service aanvragen worden geregistreerd en in behandeling genomen. Mocht een bezoek van een servicemedewerker noodzakelijk zijn, dan kunnen deze pas na 20 mei worden ingepland. Het is mogelijk dat reeds ingeplande serviceafspraken moeten worden verzet naar een datum na 20 mei. Er zal hiervoor persoonlijk bericht met u worden opgenomen om een nieuwe afspraak in te plannen. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Je hebt je aankoop gedaan bij een CBW-erkende woonwinkel. Op al je aankopen zijn de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing, deze heb je bij aankoop van ons ontvangen.
Profijt Meubel doet haar uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij proberen producten van kwaliteit voor een scherpe prijs te leveren. Helaas kan het gebeuren dat je tegen een probleem aanloopt of een beschadiging of een defect aan een product hebt.
We adviseren je dan zo snel mogelijk onderstaand serviceformulier in te vullen.

Bekijk ook de veelgestelde vragen over producteigenschappen zoals plooivorming, pilling (bolletjes) en eigenschappen van zitcomforts:

Klantgegevens


Persoonlijke informatie


Orderinformatie


Product informatie


Probleem type


Afbeeldingen


Heb je recht op garantie?


Heb je All in House Service afgesloten?
Indien je All in House Service hebt afgesloten, dan heb je recht op 5 jaar volledige garantie. Jouw service melding zal naar All in House B.V. gestuurd worden. All in House B.V. maakt dan een afspraak met je voor herstel. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.

Heb je geen All in House Service afgesloten?
Indien je geen All in House Service hebt afgesloten, dan is de 2 jaar volledige CBW garantie van toepassing tenzij anders op je koopovereenkomst is aangegeven. De winkel waar je jouw producten hebt gekocht, beoordeelt jouw servicemelding op basis van de toepasselijke garantie-voorwaarden. Je ontvangt vervolgens een ontvangstbevestiging, waarin de afhandeling van jouw servicemelding wordt aangegeven. Indien jouw serviceaanvraag gegrond is, kun je je conformeren aan de CBW productgarantie.