Een service aanvraag doen

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas kan het gebeuren dat je tegen een probleem aanloopt of een beschadiging of een defect aan een product hebt. We adviseren je dan zo snel mogelijk onderstaand serviceformulier in te vullen. Goed om te weten: Op al je aankopen zijn de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing, deze heb je bij aankoop van ons ontvangen.

Bekijk ook de veelgestelde vragen over producteigenschappen zoals plooivorming, pilling (bolletjes) en eigenschappen van zitcomforts.

Klantgegevens

Persoonlijke informatie

Orderinformatie

Product informatie

Probleem type

Afbeeldingen

Heb je recht op garantie?

Heb je All in House Service afgesloten?
Indien je All in House Service hebt afgesloten, dan heb je recht op 5 jaar aanvullende garantie. Jouw service melding zal naar All in House B.V. gestuurd worden. All in House B.V. maakt dan een afspraak met je voor herstel. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.

Heb je geen All in House Service afgesloten?
Indien je geen All in House Service hebt afgesloten, dan is de 2 jaar volledige CBW garantie van toepassing tenzij anders op je koopovereenkomst is aangegeven. De winkel waar je jouw producten hebt gekocht, beoordeelt jouw servicemelding op basis van de toepasselijke garantie-voorwaarden. Je ontvangt vervolgens een ontvangstbevestiging, waarin de afhandeling van jouw servicemelding wordt aangegeven. Indien jouw serviceaanvraag gegrond is, kun je je conformeren aan de CBW productgarantie.