Klantenservice

Profijt Meubel staat voor de kwaliteit van haar artikelen. Mooier wonen voor minder geld. Ondanks onze goede zorgen kan het gebeuren dat je een vraag of klacht hebt over jouw aankoop of over een van onze winkels. Op deze pagina vind je hoe je contact kunt opnemen met Profijt Meubel.

Ben je niet tevreden over jouw aankoop, heb je een vraag of is er iets mis met de geleverde meubelen? Dan kun je dat hier doorgeven. Jouw service aanvraag komt dan direct terecht bij de winkel, die contact met jou opneemt.

Je hebt nieuwe meubels besteld en kunt natuurlijk niet wachten tot je ze in huis hebt. De meeste winkels bieden de mogelijkheid om de status van jouw bestelling te bekijken via deze website. Uiteraard kun je ook altijd even contact opnemen met de winkel.

Op onze pagina met veel gestelde vragen vind je antwoord op vragen over bijvoorbeeld bestellen, bezorgen en garantie

Op deze pagina vind je alle informatie over het monteren en onderhouden van je nieuwe meubels

Wil je graag contact hebben met jouw winkel? Op de winkelpagina vind je alle contactgegevens van alle Profijt Meubel winkels.

Wil je graag contact hebben met Profijt Meubel Nederland? Vul dan het algemene contactformulier in.