Klantenservice

Orderstatus opvragen

Via de winkelpagina van de winkel waar je besteld hebt, kun je de status van je lopende bestelling opvragen:

Ga naar mijn winkel

Service en garantie

Is er iets mis met de meubelen? We kunnen je het snelste helpen wanneer je dit meldt via het serviceformulier.

Service aanvraag

Handige video's

We geven je graag tips over de montage en het onderhoud van je nieuwe meubels, zodat je er zo lang mogelijk van kunt genieten!

Naar de video's

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor een grote bank zijn uiteraard anders dan voor een sierkussentje. De bezorgkosten voor jouw bestelling worden berekend bij het afrekenen, alle tarieven kun je hier bekijken:

Bekijk alle bezorgkosten

Orderstatus opvragen

Via de winkelpagina van de winkel waar je besteld hebt, kun je de status van je lopende bestelling opvragen.

Service en garantie

Is er iets mis met de meubelen? We kunnen je het snelste helpen wanneer je dit meldt via het serviceformulier

Handige video's

We geven je graag tips over de montage en het onderhoud van je nieuwe meubels, zodat je er zo lang mogelijk van kunt genieten!

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor een grote bank zijn uiteraard anders dan voor een sierkussentje. De bezorgkosten voor jouw bestelling worden berekend bij het afrekenen, alle tarieven kun je hier bekijken:

Levertijd, bezorgen en afhalen

Zie je bij een artikel Op voorraad, dan kun je op deze pagina gelijk zien welke winkels het product op voorraad hebben. Wil je het zelf ophalen? Plaats altijd eerst een webshopbestelling, de winkel informeert je vervolgens wanneer je je bestelling op kunt halen. Kies je voor thuisbezorging, dan wordt je bestelling door een van deze winkels geleverd. Grote meubelen in ca. 10 werkdagen, kleine accessoires en onderhoudsmiddelen binnen enkele dagen.

Wanneer een artikel op voorraad is bij de winkel van je keuze, kun je het daar ophalen. Plaats altijd eerst een webshopbestelling, de winkel informeert je dan wanneer je je bestelling kunt ophalen. Een artikel ophalen bij een vestiging die het niet op voorraad heeft is ook mogelijk (tenzij bij het artikel anders staat aangegeven), wel zal er dan sprake zijn van levertijd. Toch kan het een slimme keuze zijn als je bijvoorbeeld wilt besparen op bezorgkosten en het niet erg vindt om even te wachten.

Ja, wij bezorgen thuis. Onder bezorgen wordt verstaan: het leveren van de goederen in een ruimte direct bij binnenkomst. Tip: controleer altijd of de meubels door deuren en trappen passen voor je een bestelling plaatst. Als de meubels niet door de deur of het trappenhuis passen, kunnen eventueel extra kosten in rekening worden gebracht. 

De bezorgkosten voor een grote bank zijn uiteraard anders dan voor een sierkussentje. De bezorgkosten voor jouw bestelling worden berekend bij het afrekenen, alle tarieven kun je hier bekijken: Bekijk alle bezorgkosten

Alle Profijt Meubel winkels beschikken over een aanhanger en/of bus die je kunt gebruiken om je bestelling naar huis te vervoeren. In sommige gevallen geldt een kleine vergoeding of een borg. Via de winkelpagina kun je die bij de meeste winkels handig online reserveren.

Bestellen in de webshop

Na het plaatsen van je webshopbestelling zorgen wij ervoor dat de winkel die de bestelling uitvoert, jouw gegevens ontvangt. Heb je gekozen voor ophalen in een winkel? Dan informeert de gekozen winkel je wanneer je de bestelling kunt ophalen. Heb je gekozen voor thuisbezorging? Dan zal een van de winkels die de bestelde artikelen op voorraad heeft, contact met je opnemen om een bezorgafspraak met je te maken. Krijg je pas over een tijdje de sleutel van je nieuwe woning? Dan kun je dat gewoon aangeven. Heb je nog vragen?

Bij een webshopbestelling heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen, in originele staat, te retourneren aan de Profijt Meubel vestiging die de bestelling heeft geleverd. Een retourzending dien je vooraf kenbaar te maken aan de hand van het herroepingsformulier op profijtmeubel.nl/herroeping.
Na correcte ontvangst door de betreffende Profijt Meubel vestiging wordt het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten aan je vergoed. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening.

Via de webshop zijn artikelen alleen te bestellen zoals ze getoond worden. Wil je liever een andere kleur, opstelling, stof of leer? Geen probleem, we helpen je graag verder in één van onze winkels. Tip: op elke productpagina kun je heel makkelijk een vraag stellen.

Nee, wij verkopen geen losse onderdelen van onze meubelen.

Jazeker, alle artikelen die je in de webshop ziet zijn ook in alle Profijt Meubel winkels te zien.

De meubelen in onze outlet zijn slechts bij de getoonde winkel verkrijgbaar. Wanneer je interesse hebt in een van de showroom meubelen, kun je daarom het beste via de website dit meubel reserveren. De vestiging waar het meubel zich bevindt zal hierna verder contact met je opnemen. In onze outlet vind je onder andere voordelige kasten, bankstellen, tafels en stoelen. Let wel op dat op outlet artikelen geen garantie gegeven kan worden.

Betalen in de webshop

Kies je bij je webshopbestelling voor thuisbezorgen, dan kun je betalen met iDeal en via Klarna (€ 100,- tot € 2500,-), In3 (€ 100,- tot € 3000,-), Spraypay (€ 200,- tot € 5000,-) of met credit card (tot € 2000,-). In de fysieke winkels is betaling met credit card niet overal mogelijk, vraag vooraf na bij de winkel naar keuze. Kies je voor ophalen in de winkel, dan kun je naast iDeal ook kiezen voor betalen bij afhalen (pin of contant).

Ja, je kunt kiezen voor achteraf betalen:

Klarna
Met de betaalmethode Klarna kan je een bestelling plaatsen (bij bestelwaarde €100,- tot €2500,- en alleen bij thuisbezorging) en hoef je pas te betalen zodra je de producten hebt ontvangen. Wanneer je order door Klarna wordt goedgekeurd ontvang je van Klarna de factuur met een betaaltermijn van 14 dagen. Voor het betalen via Klarna is geen toeslag van toepassing. Je vindt meer informatie in de
gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt je hier. Jouw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt. Wanneer je kiest voor ophalen in de winkel, kun je ook kiezen voor betalen bij ophalen.

Spraypay
Met SprayPay – Gespreid betalen kan je jouw bestelling in 12,18,24 of 36 maandelijkse termijnen betalen. Wil jij eerder of extra aflossen? Dit kan altijd boetevrij. Eigenlijk bepaal jij dus de looptijd. Algemene informatie over Spraypay vind je hier. Gespreid betalen is mogelijk vanaf €250,- tot €2.500,-.

In3

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: dé gespreid betaalmethode zonder kosten! Betaal het aankoopbedrag binnen 60 dagen, in drie gelijke delen. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. Meer lezen

Ja, een bestelling tot € 2000,- kun je in de webshop betalen met de meest geaccepteerde credit cards.

Een online betaling vindt altijd plaats via een beveiligde verbinding, zodat je gegevens niet openbaar toegankelijk zijn.

Bij Profijt Meubel maken we geen gebruik van kortingscodes die afkomstig zijn van andere partijen. Wij geven wel veel korting op de showroommodellen of actie artikelen. 

Bekijk hier alle afgeprijsde artikelen en Bekijk hier alle outletartikelen

Retouren en klachten

Bij een webshopbestelling heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen, in originele staat, te retourneren aan de Profijt Meubel vestiging die de bestelling heeft geleverd. Een retourzending dien je vooraf kenbaar te maken aan de hand van het herroepingsformulier dat je in vindt in de bevestigingsmail. Na correcte ontvangst door de betreffende Profijt Meubel vestiging wordt het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten aan je vergoed. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening.

Profijt Meubel staat voor de kwaliteit van haar meubelen. Heb je ondanks onze goede zorgen toch een klacht over de aangekochte meubelen, dan kun je deze goed omschreven, voorzien van foto's, via de website melden. Klik hier voor het indienen van service. De betreffende vestiging zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Ja, Profijt Meubel is aangesloten bij het CBW en hanteert dan ook de voorwaarden van de CBW. Je kunt dus met een gerust hart je aankoop doen. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.

Elke vestiging van Profijt Meubel is een zelfstandige onderneming met een eigen winkel, serviceafdeling en directie.

Werken bij Profijt Meubel

Voor actuele vacatures kun je kijken op www.profijtmeubel.nl/vacatures

Ben je geïnteresseerd in het Profijt Meubel franchise concept? Neem dan contact op met Internationale Meubelgroep via 076-5798111

Heb je een algemene vraag over Profijt Meubel? Vul dan het algemene contactformulier in, je ontvangt dan binnen 2 werkdagen een reactie.

Contactformulier

Jouw gegevens

Winkelvoorkeur