Klantenservice

Je nieuwe meubelen heb je natuurlijk het liefste zo snel mogelijk in huis. Hier kun je de status van je lopende bestelling opvragen:

Orderstatus opvragen ▸

Is er iets mis met de meubelen? Hier meld je je klacht rechtstreeks bij de betreffende serviceafdeling:

Service aanvraag ▸

Heb je vragen over bijvoorbeeld bestellen, bezorgen, garantie en retouren? Bekijk de veelgestelde vragen:

Veelgestelde vragen ▸

Contact opnemen met een winkel? Hier vind je alle contactgegevens:

Contact met de winkel ▸

Contact met Profijt Meubel Nederland? Dat kan via het algemene contactformulier:

Algemeen contactformulier ▸

Je nieuwe bank, tafel of kast in elkaar zetten? Hier vind je de montagehandleidingen van alle meubelen uit onze collectie:

Montagehandleidingen ▸

In meubelpaspoorten vind je onderhoudsadvies voor al onze houten meubelen:

Onderhoudsadvies houten meubelen ▸

In stofpaspoorten vind je onderhoudsadvies en stofeigenschappen van al onze stoffen meubelen:

Onderhoudsadvies stoffen meubelen ▸

Bekijk onze handige video's met tips voor montage en onderhoud van je nieuwe meubelen!

Bekijk alle video's ▸