Klantenservice

Je nieuwe meubelen heb je natuurlijk het liefste zo snel mogelijk in huis. Hier kun je de status van je lopende bestelling opvragen:

Orderstatus opvragen ▸

Is er iets mis met de meubelen? Hier meld je je klacht rechtstreeks bij de betreffende serviceafdeling:

Service aanvraag ▸

Heb je vragen over bijvoorbeeld bestellen, bezorgen, garantie en retouren? Bekijk de veelgestelde vragen:

Veelgestelde vragen ▸

Contact opnemen met een winkel? Hier vind je alle contactgegevens:

Contact met de winkel ▸

Contact met Profijt Meubel Nederland? Dat kan via het algemene contactformulier:

Algemeen contactformulier ▸

Je nieuwe bank, tafel of kast in elkaar zetten? Hier vind je de montagehandleidingen van alle meubelen uit onze collectie:

Montagehandleidingen ▸

In meubelpaspoorten vind je onderhoudsadvies voor al onze houten meubelen:

Onderhoudsadvies houten meubelen ▸

In stofpaspoorten vind je onderhoudsadvies en stofeigenschappen van al onze stoffen meubelen:

Onderhoudsadvies stoffen meubelen ▸

Bekijk onze handige video's met tips voor montage en onderhoud van je nieuwe meubelen!

Bekijk alle video's ▸

Levertijd, bezorgen en afhalen

Zie je bij een artikel Op voorraad, dan kun je op deze pagina gelijk zien welke winkels het product op voorraad hebben. Wil je het zelf ophalen? Plaats altijd eerst een webshopbestelling, de winkel informeert je vervolgens wanneer je hje bestelling op kunt halen. Kies je voor thuisbezorging, dan wordt je bestelling door een van deze winkels geleverd. Grote meubelen in ca. 10 werkdagen, kleine accessoires en onderhoudsmiddelen binnen enkele dagen.

Wanneer een artikel op voorraad is bij de winkel van je keuze, kun je het daar ophalen. Plaats altijd eerst een webshopbestelling, de winkel informeert je dan wanneer je je bestelling kunt ophalen. Een artikel ophalen bij een vestiging die het niet op voorraad heeft is ook mogelijk (tenzij bij het artikel anders staat anagegeven), wel zal er dan sprake zijn van levertijd. Toch kan het een slimme keuze zijn als je bijvoorbeeld wilt besparen op bezorgkosten en het niet erg vindt om even te wachten.

Ja, wij bezorgen thuis. Onder bezorgen wordt verstaan: het leveren van de goederen in een ruimte direct bij binnenkomst. Tip: controleer altijd of de meubels door deuren en trappen passen voor je een bestelling plaatst. Als de meubels niet door de deur of het trappenhuis passen, kunnen eventueel extra kosten in rekening worden gebracht.

Op elke productpagina vind je de bezorgkosten voor het product dat je bekijkt.
bezorgkosten
Bekijk alle bezorgkosten

Alle Profijt Meubel winkels beschikken over een aanhanger en/of bus die je kunt gebruiken om je bestelling naar huis te vervoeren. In sommige gevallen geldt een kleine vergoeding of een borg. Via de winkelpagina kun je die bij de meeste winkels handig online reserveren.

Bestellen in de webshop

Na het plaatsen van je webshopbestelling zorgen wij ervoor dat de winkel die de bestelling uitvoert, jouw gegevens ontvangt. Heb je gekozen voor ophalen in een winkel? Dan informeert de gekozen winkel je wanneer je de bestelling kunt ophalen. Heb je gekozen voor thuisbezorging? Dan zal een van de winkels die de bestelde artikelen op voorraad heeft, contact met je opnemen om een bezorgafspraak met je te maken. Krijg je pas over een tijdje de sleutel van je nieuwe woning? Dan kun je dat gewoon aangeven. Heb je nog vragen?

Bij een webshopbestelling heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen, in originele staat, te retourneren aan de Profijt Meubel vestiging die de bestelling heeft geleverd. Een retourzending dien je vooraf kenbaar te maken aan de hand van het herroepingsformulier dat je in vindt in de bevestigingsmail. Na correcte ontvangst door de betreffende Profijt Meubel vestiging wordt het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten aan je vergoed. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening.

Via de webshop zijn artikelen alleen te bestellen zoals ze getoond worden. Wil je liever een andere kleur, opstelling, stof of leer? Geen probleem, we helpen je graag verder in één van onze winkels. Tip: op elke productpagina kun je heel makkelijk een vraag stellen.

Jazeker, alle artikelen die je in de webshop ziet zijn ook in alle Profijt Meubel winkels te zien.

De meubelen in onze outlet zijn slechts bij de getoonde winkel verkrijgbaar. Wanneer je interesse hebt in een van de showroom meubelen, kun je daarom het beste via de website dit meubel reserveren. De vestiging waar het meubel zich bevindt zal hierna verder contact met je opnemen. In onze outlet vind je onder andere voordelige kasten, bankstellen, tafels en stoelen. Let wel op dat op outlet artikelen geen garantie gegeven kan worden.

Betalen in de webshop

Kies je bij je webshopbestelling voor thuisbezorgen, dan kun je met iDeal betalen.
Kies je voor ophalen in de winkel, dan kun je naast iDeal ook kiezen voor betalen bij afhalen (pin of contant).

Een online betaling vindt altijd plaats via de veilige betaalmethode iDeal, zodat je gegevens niet openbaar toegankelijk zijn.

In de webshop is betalen met credit card niet mogelijk, in enkele winkels is dit wel mogelijk. Vraag in de winkel of het mogelijk is om met creditcard te betalen.

In de webshop is dit niet mogelijk. Verschillende winkels bieden wel een mogelijkheid tot uitgesteld betalen, informeer hier naar bij de betreffende winkel

Werken bij Profijt Meubel

Voor actuele vacatures kun je kijken op onze vacaturepagina

Ben je geïnteresseerd in het Profijt Meubel franchise concept? Neem dan contact op met Internationale Meubelgroep via 076-5798111

Retouren en klachten

Bij een webshopbestelling heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen, in originele staat, te retourneren aan de Profijt Meubel vestiging die de bestelling heeft geleverd. Een retourzending dien je vooraf kenbaar te maken aan de hand van het herroepingsformulier dat je in vindt in de bevestigingsmail. Na correcte ontvangst door de betreffende Profijt Meubel vestiging wordt het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten aan je vergoed. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening.

Profijt Meubel staat voor de kwaliteit van haar meubelen. Heb je ondanks onze goede zorgen toch een klacht over de aangekochte meubelen, dan kun je deze goed omschreven, voorzien van foto's, via de website melden. Klik hier voor het indienen van service. De betreffende vestiging zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Ja, Profijt Meubel is aangesloten bij het CBW en hanteert dan ook de voorwaarden van de CBW. Je kunt dus met een gerust hart je aankoop doen. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.

Elke vestiging van Profijt Meubel is een zelfstandige onderneming met een eigen winkel, serviceafdeling en directie.