Klantenservice

    Hoe kunnen we u helpen?

    Profijt Meubel Service: Stel uw vraag op de manier die voor u het beste uitkomt

     

     

    Bent u niet tevreden over uw aankoop, heeft u een vraag of is er iets mis met de geleverde meubelen? Dan kunt u dat hier doorgeven. Uw service aanvraag komt dan direct terecht bij de winkel, die contact met u opneemt.
     

    Status van mijn bestelling

    De meeste vestigingen bieden de mogelijkheid om tussentijds de status van uw bestelling te bekijken via deze website. Uiteraard kunt u ook altijd even contact opnemen met de winkel. 
     

    Veel gestelde vragen

    Op onze pagina met veel gestelde vragen vindt u antwoord op vragen over bijvoorbeeld bestellen, bezorgen en garantie, zoals: Kunnen mijn meubels thuis worden bezorgd? Hoe kan ik zien wat de levertijd is?
     

    Contact met de winkel

    Wilt u graag contact hebben met uw winkel?
    Op de winkelpagina vindt u alle contactgegevens van alle Profijt Meubel vestigingen.
     

    Algemeen contactformulier

    Wilt u graag contact hebben met Profijt Meubel Nederland?
    Vul dan het algemene contactformulier in