All in House Service 2 zits (leder)

99,90
Uit voorraad leverbaar

Onderstaande winkels hebben dit product op voorraad in hun magazijn:

  • Almere
  • Amersfoort
  • Assen
  • Barendrecht
  • Breda
  • Broek op Langedijk
  • Buitenpost
  • Capelle a/d IJssel
  • Den Bosch
  • Den Haag
  • Doetinchem
  • Eindhoven
  • Emmen
  • Gouda
  • Groningen
  • Hellevoetsluis
  • Helmond
  • Hoogeveen
  • Hoorn
  • Huissen
  • Leeuwarden
  • Middelburg
  • Naaldwijk
  • Oldenzaal
  • Oss
  • Poortvliet
  • Roermond
  • Sliedrecht
  • Tilburg
  • Uden
  • Utrecht
  • Veenendaal
  • Vriezenveen
  • Weert
  • Wijchen
  • Wolvega
  • Zoeterwoude
  • Zutphen
   Gratis zelf ophalen 

Ophalen kan bij bovenstaande winkels die dit product op voorraad hebben. Bij het plaatsen van je bestelling kies je één van deze winkels. Je wordt geïnformeerd wanneer je bestelling gereed staat.

   Thuisbezorgd in 5 dagen 

Wanneer je kiest voor thuisbezorging, wordt je bestelling binnen 5 werkdagen bezorgd vanuit een winkel met voorraad. De bezorgkosten zijn 7,95

   38 winkels in Nederland
  Veilig iDEAL betalen
  14 dagen retourrecht
  Vragen? +31 (0)76-5798119
Beschrijving
Art.nr. 10098800
Uitvoering All in House Service 2 zits (leder) 5 jaar
Gebruiksstaat Nieuw
Type meubel Onderhoud
Serie Allinhouse_webshop
Materiaal Leder
5 jaar service en garantie op je nieuwe meubelen! Bij aanschaf van een nieuw zitmeubel kun je bij ons voor een geringe meerprijs een aanvullende full service afsluiten! Hiermee hoef je je de komende 5 jaar geen zorgen meer te maken over service en garantie. Wat kun je van deze unieke service verwachten? - 5 jaar full service en garantie op je nieuwe zitmeubel. - 5 jaar service op de meeste vlekken, beschadigingen en calamiteiten! - 5 jaar professionele hulp bij klachten op de constructie van het meubel. - 5 jaar professionele hulp bij calamiteiten/ongelukken, zoals: losse veren, overmatig inzakken van kussen, losgeraakte stiknaden, knopen of verbindingen,opspannen bij overmatig rimpelen of plooien van bekledingsstof,etc... Extra's bij textiele zitmeubelen - Je meubelstof (textiel) wordt optimal beschermd met een professioneel impregneermiddel (dit om vlekken makkelijker te verwijderen en de stof langer vlekvrij, dus mooier te houden). - 5 jaar vlekgarantie op alle vlekken veroorzaakt door etenswaren of drinkwaren. Niet te verwijderen vlekken worden professioneel voor je gereinigd! Extra¿s bij lederen zitmeubelen - Voor 5 jaar ontvangt je voldoende beschermings /verzorgingsmiddelen voor je leder. - Optimale verzorging/bescherming van het leder. Dit om vlekken nog makkelijker te verwijderen en het leder langer mooi en schoon te houden. - 5 jaar vlekgarantie op alle vlekken veroorzaakt door etenswaren of drinkwaren, af- en uitscheiding van mens en zoogdier zoals; hoofdvet,handvet en nadelige invloeden van medicijn gebruik, kleding afgifte (spijkerbroekenblauw) en vlekken veroorzaakt door cosmetica, balpen strepen, etc. Niet te verwijderen vlekken worden professioneel voor je gereinigd! - Professionele hulp bij calamiteiten, zoals het kaal worden van stiknaden of het afpellen van de finishlaag van het leder (craquelé). Dit artikel is niet los via de webshop te bestellen, alleen als aanvulling op een artikel uit de categorie banken of fauteuils.

Wat betekent 'Op voorraad'?

Zie je bij een artikel Op voorraad, dan kun je op deze pagina gelijk zien welke winkels het product uit voorraad kunnen leveren. Kies je voor thuisbezorging, dan wordt je bestelling door een van deze winkels geleverd. Grote meubelen in ca. 10 werkdagen, kleine accessoires en onderhoudsmiddelen binnen enkele dagen. Wil je het zelf ophalen? Plaats dan eerst een webshopbestelling of neem even contact op met de winkel. Niet elke winkel heeft het magazijn namelijk direct in de buurt van de winkel zitten.

Kan ik dit artikel ook ophalen bij een winkel waar het níet op voorraad is?

Een artikel ophalen bij een vestiging die het niet op voorraad heeft is inderdaad mogelijk, maar er zal dan wel sprake zijn van levertijd. Toch kan het een slimme keuze zijn als je bijvoorbeeld wilt besparen op bezorgkosten en het niet erg vindt om even te wachten. Staat bij een artikel OP=OP? Dan is het alleen op te halen in de winkels die het nog op voorraad hebben.

Wat gebeurt er nadat ik besteld heb?

Na ontvangst van je webshopbestelling zorgen wij ervoor dat de winkel die de bestelling uitvoert, jouw gegevens ontvangt. De winkel zal je dan informeren over het verdere verloop van je bestelling, meestal lukt dit de eerstvolgende werkdag. Krijg je pas over een tijdje de sleutel van je nieuwe woning? Dan kun je dat gewoon aangeven. Heb je nog vragen? Kijk eens bij de veelgestelde vragen over bijvoorbeeld betalen, bezorgen en retouren.

Alle bezorgkosten ▸

Product vragen

Nog geen vragen... Stel als eerste een vraag!