Veelgestelde vragen


    Bestellen

    Kan ik een artikel ook met een andere stof of leersoort bestellen, of in een andere kleur?
    Kan ik een artikel ook in een andere opstelling bestellen?
    Hoe kan ik producten via internet bestellen?
    Zijn de artikelen in de webshop ook in de winkel te zien?
    Wat gebeurt er nadat ik een bestelling via de webwinkel gedaan heb?
    Wat is de levertijd op de artikelen?
    Wat is het minimale orderbedrag op de webshop?
    Kan ik de outlet artikelen bestellen? 


    Betaling

    Op welke manieren kan ik betalen?
    Hoe veilig zijn de betalingen via de webwinkel?
    Kan ik betalen met creditcard?
    Is het mogelijk om uitgesteld te betalen?


    Bezorgen en afhalen

    Kan ik de artikelen ook zelf af gaan halen in de winkel?
    Kan ik een aanhanger of bus reserveren?
    Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt?
    Bezorgt Profijt Meubel de aankopen ook thuis?
    Worden er transportkosten gerekend op de webshop?


    Klachten

    Kan ik mijn aankoop retourneren?
    Wat moet ik doen als ik een klacht heb over mijn aankoop?
    Is Profijt Meubel aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW)?

    Heeft Profijt Meubel een klantenservice? 


    Onderhoud en garantie

    Ik wil graag meer informatie over de verzorgingsproducten van Profijt Meubel.
    Antwoorden op de meest gestelde productvragen.

    Mijn gegevens

    Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
    Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuwe aan?
    Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven? 


    Werken bij Profijt Meubel

    Hebben jullie vacatures?
    Ik wil franchisenemer worden bij Profijt Meubel kan dit?

     


    Bestellen

    Kan ik een artikel ook met een andere stof of leersoort bestellen, of in een andere kleur?
    Via de webshop zijn artikelen enkel te bestellen zoals ze getoond worden. Bent u enthousiast over een meubel maar wilt u liever een andere kleur, opstelling, stof- of leersoort? Geen probleem, we helpen u graag verder in één van onze winkels. U kunt op de productpagina ook uw vraag stellen, als u daarbij aangeeft welke Profijt Meubel vestiging uw voorkeur heeft dan zorgen wij dat u verder geinformeerd wordt.

    Kan ik een artikel ook in een andere opstelling bestellen?
    Via de webshop zijn artikelen enkel te bestellen zoals ze getoond worden. Bent u enthousiast over een meubel maar wilt u liever een andere kleur, opstelling, stof- of leersoort? Geen probleem, we helpen u graag verder in één van onze winkels. U kunt op de productpagina ook uw vraag stellen, als u daarbij aangeeft welke Profijt Meubel vestiging uw voorkeur heeft dan zorgen wij dat u verder geinformeerd wordt.

    Hoe kan ik een artikel in de webshop bestellen?
    Heel eenvoudig, door te klikken op onze webwinkel, kunt u winkelen in onze online winkel. Bijna het gehele assortiment kunt u hierop vinden. Indien u een artikel in een andere uitvoering, kleur of materiaalsoort wenst dan kunt u het beste de dichtstbijzijnde Profijt Meubel winkel bezoeken.

    Zijn de artikelen in de webshop ook in de winkel te zien?
    Jazeker, alle artikelen die je in de webshop ziet zijn ook in alle Profijt Meubel winkels te zien.  

    Wat gebeurt er nadat ik een bestelling via de webwinkel gedaan heb?
    Nadat u een bestelling geplaatst heeft, ontvangt u een bevestiging via email. U ontvangt daarna bericht van de Profijt Meubel vestiging uit uw regio wanneer de bestelling geleverd kan worden.

    Wat is de levertijd op de artikelen?
    Sommige artikelen zijn uit voorraad leverbaar, andere artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. Op de productpagina vindt u altijd een indicatie van de levertijd. U krijgt na uw bestelling een bevestiging van deze levertijd. De levertijd via de webshop kan afwijken van de levertijd bij bestelling in de fysieke winkels.

    Wat is het minimale orderbedrag op de webshop?
    Er is geen minimaal order bedrag.

    Kan ik de outlet artikelen bestellen?
    De meubelen in onze outlet zijn slechts bij de getoonde winkel verkrijgbaar, wanneer u interesse heeft in een van de showroom meubelen kunt u daarom het beste via de website dit meubel reserveren. De vestiging waar het meubel zich bevindt zal hierna verder contact met u opnemen. In onze outlet vindt u onder andere voordelige kasten, bankstellen, tafels en stoelen. Let wel op dat op outlet artikelen geen garantie gegeven kan worden.


    Betaling

    Op welke manieren kan ik betalen?
    U kunt kiezen uit verschillende betalingsmogelijkheden, afhankelijk van de bezorgmethode die u kiest. Kiest u ervoor om de artikelen te laten bezorgen, dan kunt u veilig betalen met iDeal. Kiest u ervoor om uw bestelling op te halen in de winkel, dan kunt u er ook voor kiezen om de artikelen contant te betalen bij afhalen. 

    Hoe veilig zijn de betalingen via de webwinkel?
    De daadwerkelijke betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving, zodat uw gegevens niet openbaar toegankelijk zijn.

    Kan ik betalen met creditcard?
    Betalen met creditcard is niet in elke winkel mogelijk, vraag vooraf in de winkel of het mogelijk is om met creditcard te betalen. In de webshop is betalen met credit card niet mogelijk.

    Is het mogelijk om uitgesteld te betalen?
    In de webshop is dit niet mogelijk, in diverse winkels is uitgesteld betalen wel mogelijk. Informeer hier naar bij uw dichtstbijzijnde winkel 


    Bezorgen en afhalen

    Kan ik de artikelen ook zelf af gaan halen in de winkel?
    Ja hoor, dat kan zeker. Tijdens het bestelproces kan je dit kiezen bij bezorgmethode.

    Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt?
    Dit is niet voor alle artikelen mogelijk, bijvoorbeeld bij bankstellen niet. Bij artikelen waarbij dit wél mogelijk is, staat dit duidelijk vermeld tijdens het bestelproces.

    Kan ik een aanhanger of bus reserveren?
    Kunt u de gekozen meubelen niet met uw eigen auto meenemen? Dan hebben wij een bus of aanhanger die op afspraak gereserveerd mag worden.  

    Bezorgt Profijt Meubel de aankopen ook thuis?
    Profijt Meubel bezorgt de artikelen via de webwinkel bij u thuis, hiervoor worden wel transportkosten in rekening gebracht.
    Onder bezorgen wordt verstaan: het leveren van de goederen in een ruimte direct bij binnenkomst. Eventueel andere bezorgwensen kunnen altijd worden voorgelegd aan de betreffende winkel.
    Controleer altijd of de meubels door deuren en trappen passen voor u een bestelling plaatst. Als de meubels niet door de deur of het trappenhuis passen, kunnen eventueel extra kosten in rekening worden gebracht. 

    Worden er transportkosten gerekend op de webshop?
    Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen. Bij alle winkels kunt u gebruik maken van een aanhanger of bus. Beschikt u niet over deze gelegenheid, dan kan Profijt Meubel ervoor zorgen dat deze tegen vergoeding thuis bezorgd worden. Onder bezorgen wordt verstaan: het leveren van de goederen in een ruimte direct bij binnenkomst. Eventueel  andere bezorgwensen kunnen altijd worden voorgelegd aan de betreffende winkel U bent voordelig uit wanneer u uw meubelen zelf monteert. Hierdoor kunnen wij onze prijzen laag houden. 

    Bezorgkosten binnen Nederland

    Bezorgkosten voor webshopbestellingen Bezorgkosten voor wanddecoratie
    Bezorgkosten € 65,- Bezorgkosten € 12,50
    1e etage via de trap + 24,-  
    2e etage via de trap + € 28,- Bezorgkosten voor sierkussens, accessoires en onderhoudsmiddelen
    3e etage via de trap + € 32,- Bezorgkosten € 5,75
    4e etage en hoger via de trap + € 36,-  
    Met de lift, ongeacht de etage: € 24,- toeslag  
    Bezorging op Waddeneilanden: kosten worden door winkel gemeld
     

    Bezorgkosten in België

    Bezorgkosten voor webshopbestellingen Bezorgkosten voor wanddecoratie
    Bezorgkosten € 110,- Bezorgkosten via de webwinkel € 15,00
    1e etage via de trap + 25,-  
    2e etage via de trap + € 35,- Bezorgkosten voor sierkussens, accessoires en onderhoudsmiddelen
    3e etage via de trap + € 45,- Bezorgkosten € 10,75
    4e etage en hoger via de trap + € 55,-  
    Met de lift, ongeacht de etage: € 24,- toeslag  
     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Klachten

    Kan ik mijn aankoop retourneren?
    Indien u een artikel online heeft besteld dan heeft u als klant recht om uw bestelling binnen 14 dagen, in originele staat, in overleg met de Profijt Meubel vestiging te retourneren. Uw bestelling wordt dan, na correcte aankomst in de Profijt Meubel vestiging, aan u vergoed. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor uw eigen rekening. 

    Wat moet ik doen als ik een klacht heb over mijn aankoop?
    Profijt Meubel staat voor de kwaliteit van haar meubelen. Heeft u ondanks onze goede zorgen toch een klacht over de aangekochte meubelen, dan kunt u deze goed omschreven, voorzien van foto's, via de website melden. Klik hier voor het indienen van service. De betreffende vestiging zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

    Is Profijt Meubel aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW)?
    Ja, Profijt Meubel is aangesloten bij het CBW en hanteert dan ook de voorwaarden van de CBW. U kunt dus met een gerust hart uw aankoop doen. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.

    Heeft Profijt Meubel een klantenservice?
    Elke vestiging van Profijt Meubel wordt beheerd als een zelfstandige onderneming en oordeelt derhalve zelf over klachten en reparatie/ en garantieverzoeken. Profijt Meubel is een onderdeel van de Internationale Meubel Groep.  


    Onderhoud en garantie

    Ik wil graag meer informatie over de verzorgingsproducten van Profijt Meubel.
    Klik hier voor meer informatie over de verzorgingsproducten. 

    Antwoorden op de meest gestelde productvragen.
    Klik hier voor de meest gestelde productvragen en de antwoorden.


    Mijn gegevens

    Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
    U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren. Daarnaast kunt u zien welke producten u al eerder besteld heeft bij de webwinkel.

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuwe aan?
    Klik rechtsbovenin op Account en daarna op ''uw wachtwoord vergeten'' U kunt uw wachtwoord dan opnieuw aanvragen. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.

    Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
    Via "account", rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.  


    Werken bij Profijt Meubel

    Hebben jullie vacatures?
    Voor actuele vacatures kun je kijken op onze vacaturepagina

    Ik wil franchisenemer worden bij Profijt Meubel, kan dit?
    Indien u een eigen Profijt Meubel vestiging wilt starten bekijk dan de informatie brochure van Profijt Meubel.